Szülőknek - Anya rajztanfolyamon

2018. január 15. 15:43 - B. Erzsébet

A történetet Zsuzsa mesélte el nekem, még a tanfolyamon, amikor láttam, hogy minden rajzát fotózza és elküldi valahová.

"A két nagyfiam könnyen megértette, hogy a hétvégén nem leszek velük, de Panka, a 10 éves kislányom, aki a hétvégére csajos programot tervezett velem, durcásan vette tudomásul, hogy ezt most el kell halasztanunk. Aztán persze megbékélt, de feltételeket szabott nekem:

shutterstock_566559844.jpg

Illusztráció 

1. Minden elkészült rajzomat a mobilommal azonnal le kell fotóznom, és rögtön küldenem kell neki.

2. Otthon minden este részletes beszámolót kell tartanom a nap eseményeiről.

3. Ha pedig végeztem a tanfolyammal, meg kell tanítanom neki mindazt, amit ott tanultam."

Pár nappal a képzés után ezt a levelet kaptam Zsuzsától:

"Ha nem látom, nem hiszem el! Az, hogy Panka lelkes, az egy dolog, de a gimnazista fiaim is bekapcsolódtak a közös rajzolásba. Már az első nap mindannyian nagyon meg voltak elégedve az elkészült rajzaikkal.

boritora_1.jpg

Illusztráció -  A kép, az egyik rajztanfolyamunkon készült 

Örülök, hogy kibillentek a megrekedt állapotukból és nagyon várják a folytatást. Én is élveztem a közös rajzolást velük. Jó volt látni, mennyire figyelnek, igyekeznek, szót fogadnak, türelmesek és kitartóak. És amikor láttam az arcukon a sikerélmény okozta ragyogást, hát, az nekem is nagy élmény volt.
Nem hagyjuk abba, mert jön a tél, sok hosszú estével, úgyhogy nekünk már megvan a közös programunk.
Köszönöm a meghatározó élményt."

Zsuzsa


Ehhez őszintén szólva nem tudok mit hozzászólni. Nagy szükségem van az ilyen megerősítésekre, amik visszaigazolják, hogy jó úton járok.

Szeretném minél több szülővel megismertetni az Elmetágító rajzolást. Ez egy út, hogy maradandó élményhez juttasd a gyerekedet, gyerekeidet. Arról meg nekik nem kell tudniuk, hogy ezzel fejleszted a vizuális képességüket, aminek meg az életben később nagy hasznát veszik még. Amikor úgy gondolod, hogy újabb és újabb tanfolyamokkal terhelve készítheted fel őket az életre, nem feltétlenül teszed jól. Ezek a közös élmények viszont biztosan hasznosak és meghatározók lesznek egész életükre.

konyv2.jpg

Zsuzsa tanfolyamon járt nálunk, de azóta megjelent az Elmetágító rajzolás könyvünk, így most már tanfolyam nélkül is megteheted azt, amit Zsuzsa. 



Bartók Erzsébet
Fejlesztőpedagógus

Ha a könyvünk érdekel keresd fel a www.elmetagitorajzolas.hu honlapunkat,

ha pedig a tanfolyam érdekel, azt a www.elmetagito.hu honlapon találod.

 

 





komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elmetagito.blog.hu/api/trackback/id/tr9613499805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása